סגולה לפתיחת שער נ' דקדושה.

בפסוק: "שמע ישראל י-הו"ה אלהינ י-הו"ה א-חד".

יכוון לאות י' עליונה של אות א' בשם "יהו"ה" הראשון.

אם יכול יכוון כוונה נוספת לאות נ' בשם "אלהינו", נ' = 50 כנגד – א' בצירוף 49 האותיות בפסוקים אלו= 50.

האות נ' סמוכה לאות ו' כי המתקן "ששת ימי המעשה" זוכה ל-נ' שערי קדושה.

(בדרך אגב – לכן נ' הוא במילוי נון. וכן המילה א-ו-ת ברמז: מ- א' עד ת', אך האות ו' באמצע אות כנגד תיקון "ששת ימי המעשה" שיעלה לתיקון כל העולמות והרי האותיות כנגד העולמות ולכן אות ו' באמצע).

יכוון לאות ו' שמאמצע האות א' בשם "אלהינו".

(והאות ו' כנגד"ששת ימי המעשה" נמצא בשמאל לפי שיניקת החיצוניםמצד הגבורות משמאל).

יכוון לאות י' תחתונה של אות א' בשם "יהו"ה" האחרון.

יכוון להכניס האותיות י' י' ו' שכיוון אל אות א' של "אחד" בכדי להכלילם ל"אחד" ללא פירוד, (עד כאן).

כוונת האות א' למעשה בקצרה….

"יהו"ה" הראשון"אלהינו""אלהינו""יהו"ה" אחרון"אחד"
כנגד י' עליונה באות א'.נ' = 50, א' =1 בצירוף 49 האותיות שבפסוקים =50.כנגד האות ו' האמצעית באות א'.כנגד י' תחתונה באות א'.יכניס האותיות י' ו' י' באות א' של "אחד".

ויש לומר: כי "אלהינו" הוא משם אלהים המורה על פירוד מאחד, שנאמר: "ולא יהיה לך אלהים אחרים על פני" ולכן צריך לייחד האות ו' על ידי י' עליונה עם י' תחתונה, שכנגד שתי יהו"ה בפסוק: "שמע ישראל וכו".

בחינת י' תחתונה – "התעוררות מלמטה", מעורר "התעוררות מלמעלה", בבחינת י' עליונה ועל ידי זה נמשך התיקון ל"ששת ימי המעשה" כנגד האות ו'.