יש לציין: שאסור לומר את שמות הקודש המובאים להלן בפה אלא במחשבה בלבד.
1. מקודם יהרהר תשובה בלִבו:
2. שהמתפלל יחשוב שהוא עומד באמצע ה-מגן דוד והמגן מקיף אותו מסביב ויחשוב שהמגן עטוף באור כמו ענן.
3. מהמחשבה למשוך אל תוך הלב ולהפנים ללב בכוונה טהורה.
4. ויאמר – לשם יחוד קדשא בריך הוא ושכינתיה בדחילו ורחימו ורחימו ודחילו ליחדא שם אות יו"ד ה"א באות וא"ו אות ה"א ביחודא שלים (ולחשוב שם – יהו"ה) בשם כל ישראל.
5. רבונו של עולם עזור נא לבניך אהוביך ואפילו אם איננו ראויים ואיננו כדאיים. 6. ולומר יהי רצון: שהבקשה תעבור דרך המלאך הממונה על שמירה ורפואה, ויכוון במחשבתו (נעורירו"ן) (מובא ב"פטום הקטורת"), ולבקש (שהוא הממונה על שמירה ורפואה מהשרים
הראשיים של (מלאך מטטרו"ן) שכל התפילות עוברים דרכו).
7. וכעת לבקש ולהתחנן בתפילה ובתחנונים (וכאן לומר שם _________ ושם אמא ___________ של הזקוק לישועה), (וכמובן אסור חלילה בשום אופן להשביע אלא בלשון תפילה ותחנונים), בכמה צירופי לשונות, כדלהלן: רפואה שלמה / שלמה רפואה / רפואה / שלמה / רפואה שלמה. (ולומר בזו הלשון שאין השטן מבין) אסותא שלמתא / שלמתא אסותא / אסותא / שלמתא / אסותא שלמתא.
8. וכשמדליקים נר לכוון בהדלקת ה- אש ברמז א סותא ש למתא.
והנר מרמז – לתיקון האור שיאיר באדם, שנאמר: "נר ה' נשמת אדם".
ולכוון בראשי תיבות נשר היוצא צירוף:
ר פואה ש לימה נ ר.
כי נר באותיות נ-ש-ר ירמז לתיקון נ פ ש ר וח נש-מה (ועיקר ענין הרפואה בחלקי נשמתו שנפגמו מחטאים וכשהנשמה תבריא אף הנפש תבריא), והאות ש' שבאמצע ירמז על ש למה מלשון שלמות וזוכה ל- ש-מירה, וכשזוכה לרפואה יש שלמות.
אז יתחדש כנשר שמחליף נוצותיו וכן יקבל שמירה כנשר שמרחם ושומר על בניו ושם אותם על כנפיו.